Friday, May 8, 2009

:: Macam lembu kuar kandang ::

Dah almost a week aku tak leh lalu jln blakang tu... pasal diorg tengah tar ... Agak sengsara jugak lar dari segi masa, tenaga, kos etc.. (Maklumlah dah biasa lalu ikut dekat) .. Pandai....durang (aku ckp bahasa brunei ni) letak pagar melintang supaya nko paham2 sendiri la yg nko tak leh lalu..tapi ade gaks degil...lalu gak..ingat kete die tu transfomer ke apa?? Tak pun kete diorg halimunan..tembus kayu kot?? Aku.. ala2 ayu lagi sedar diri. kalau tak bukak pagar tak lalu la...tp kalau bukak...mcm org gile baru lepas kuar wad gile..lalu tak hengat...kete kotor pun kotor la...aku ade PU CBC..tp kalau nak kene travel p ofis sampai stengah jam..mintak hampun lar.... Tapi pagi ni.. on the way antar Aisy kat skolah..tengok2 pagar tu bukak!! aku rasa cam nak melompat je dlm kete...cepat2 aku letak Aisy kat skolah....terus lalu jln blakang tu..Jam kete aku dah pukul 8.05 (bukan waktu sebenar)..waktu sebenar = 7.55. Aku kena sampai before kol 8 nih..Ala2 Michael Schumaker.....then..Bammm!! kol 8.05 aku dah sampai ofis...kewl!!! Aku tobat tanak buat dah aksi2 cam ni...So kepada budak yg nama Aisy..sila bangun cepat supaya ibu kamu ni dapat p keje cepat sikit..(nak salahkan Aisy jugak tuh...tak faham akuh) Sekian...

No comments: