Monday, June 15, 2009

:: Aku...AKON freak ke Aisy freak ::

Aku tau....aku sedang menggilai AKON skarang nih...aku donlod sume lagu2 dia..dengar tetiap ari hoke..(bukannye nak dengo org ngaji hari2...sejok la sikit prot puan natrah tu dengor...)..
aiip spiking of sejok prot ni kan...skang ni si Aisy...kalau aku smayang die mula la tarik lagi satu sjadah...sambil ckp...Aisy bayang...(sembahyang la tu)..lepas tu aku dah start ajar dia alif ba taa....die kejap ikut kejap lari la..stended ah budak2 besar tu..tp aku suke bila Aisy cepat melekatkan apa yang aku ajo kat kepala dia..cthnye aritu lalu kat petronas..skali je aku ckp..Aisy..tu petronas ..sampai skang pun kalau lalu situ die akan bagitau aku..ibu..tu petronas tu ibu...kewl....tp yg problem nye..die still ingat kereta ferarri kat shell..sampai la skang ni kalau p shell..die bleh mengarah aku pulak...ibu..beli kete ibu...kat situ....(ingat ibu ni tokei balak ke apa??)

1 comment:

saggieda said...

Hehehe...Joint akak me..akak sejak berzaman lg mmg suka sgt ngan lagu2 akon...best gler kan...