Wednesday, June 3, 2009

:: Because im a girl ::

Ok.semalam aku sanggup tak tengok ceta Betty @ TV8, Desperate Housewives @ TV8, CSI NY @ Astro okeyyy...Pasal apa?? pasal aku dok sibuk melayan DIVERSITY-Winner of Britain's Got Talent (tengok balik semua performance diorang..) lepas tu aku layan pulak satu video best.....Actually nye video ni HOT zaman aku study kat Mmu dulu...Tengok video clip ni bley nangis hokey.. Konon2 masa tu rasa cam best gile ah dapat pakwe yg sanggup bagi mata dia semata2 nak bagi awek dia yg buta nampak kembali...hurm...ade ke org nak buat cam tu zaman2 skang ni?? tak kosa aku nak pk pasal aku rasa kalau Ann pun dia akan pikir sjuta kali nak buat cam tu ... hihih..(Mengimbau kenangan silam pun best jugak...) Sila layan youtube utk video yang best ini yah!! http://www.youtube.com/watch?v=oaSmikcBod0 (argh tonite MAXIS dem slow!!)

No comments: