Monday, June 1, 2009

:: OK Baby warehouse sale ::

Hari minggu aku tak ubah macam hari2 minggu aku yg biasa je...Tade apa yg gempak pun...sambil membuang masa meng"usha" katil king...end up..aku jumpe warehouse sale Ok Baby....Hurm ok laah...dapat la cari baju basahan utk si Aisy..kire ok hapa kalau baju spasang 5 hengget...(tengok reger kat kolar...jual kat the store pun satu dekat 20 hengget...) tp org gile ramai .. aku dah la p ari Jumaat malam...si Aisy siap sound aku yg tengah pleh baju.."Ibu jom balekkkk!!!! jerit kuat2 hokey!!! malu giler..." Hurm..dapatlah satu beg baju Aisy ni...6 pasang 30 henget je....
Hambek...satu plastik nko baju si Aisy...tade pulak dia nak jual baju Mak baby reger seplo hinggit ek...
Lambakan baju2 Aisy...lagi satu ada pada Aisy..
Cute je baju ...
Ini pulak rupe orang demam tapi ceria..cemana ntah???

No comments: