Saturday, June 20, 2009

:: The day @ The Living Depot ::

Alhamdulillah kol 2 pm Ann dah selamat sampai ke rumah dari Proton City, Tanjung Malim. Petang kiteorg outing..ingat nak basuh kete .. tp byk sgt kereta...so kiteorg terus p McD. Lepas tu p The Living Depot. Sangat best....actually nak cari kipas utk Family living area je...tp masuk kat bhgn interior deco die aku dah teruja tengok wall coverings, curtains etc. Last2 kiteorg bli blinds je utk dapo. paling lambat 5 hari diorg datang pasang kat rumah..( entah apa yg susah sgt nak kaler aku nye blinds tu..hambek nko memilih sgt.nak yg kaler metalic..ha tunggu je la 5 hari pun 5 hari la) . Tapi aku hangin je ngan si Aisy ... aku sibuk nk jalan2 dalam tu die mula lah sibuk suruh baliklah..suruh dukung la..ngan papa dia tanak pulak.....die mmg cepat boring kalau p tempat2 yg tidak mendatangkan keuntungan pada dia. Sudahnya aku ajak Ann balek je...Save duit akuh...

No comments: