Saturday, June 20, 2009

:: Eksesais ::

Aku tau ini adalah entry tertunggak tp aku pedulik hapa..ni blog aku kan?? kekeke... So.. on Thursday tu aku balek awai..kol 6 dah ade kat umah dah..Sepanjang perjalanan aku mula terpk dah plan2 menyihatkan aku tu..(Eksesais) Ni sume Reen punya pasai... Teruja dengo dia leh turun 6kg..(Hallu org tu p GIM ari2..yg nko tu?? baru sepetang sibuk nak p eksesais...takpe la..sekurang2nya ade la gaks azam aku ek kekek...) Aku sms Ann..pasal aku tau die on the way balek umah.."Bang..sila amek Aisy...ayg nak p eksesais"...( Ann mesti terbatuk2 bace sms aku tu..mesti die ckp..tebiat apa ntah bini aku nih...:D) Tapi ku teruskan juga niat aku nak berjalan2 di taman area umah aku..-Sila bace balek smula BEJALAN..bukan berJOGGING hoke..Ade la dalam beratus2 langkah aku petang tu..kire ok hapa..Dah penat...aku sms Ann soh amek aku kat taman...lepas tu p bagi ikan makan pulak kat depan guard house tu. Suke la si Aisy....slipar pun tanak pakai..eksaited sangat...
Ikan makan roti expired. Sakit prot aku tatau ok..
Kesian ikan ni....cam lapo sangat je....
Aisy tengah sonok bagi ikan mkn... Kasut yang menyiksakan kaki aku..(kena bli sport shoe baru..dah kecik maaa)
Nak tunjuk aku tengah jalan la ni...:D

No comments: