Sunday, July 26, 2009

:: Kisah Penjual Surat Khabar ::

Aku mmg suke bli surat khabar tepi jln kat area Bukit Puchong.. Selalu orang lain jaga kedai tu tp ari ni aku cam nak tergelak guling2 ngan budak yg jual surat khabar tu ari ni..... Aku tatau die panik ke hapa tp mmg funny hoke.. Aku bli H. Metro ngan The Star. RM 1.5 ngan RM 1.8 .. aku tanye la..so brapa?? die ckp.. erm.. sambil garu2 kepala.. erm... pehtu mcm lipas kudung.kejap p kat duit sambil kire2 jari dia..:D .aku ckp.. 3.30 kan?? die dok blur2 mcm tak tentu hala..pehtu die ckp..kakak. saya tatau kira la kakak.. wakakakaka.. aku ckp..larr takpe.. sume skali total 3.30.. Aku bagi duit ngam2 then bla.. hehehe.. "buat aku tersengih je pepagi ni"

2 comments:

saggieda said...

kemana menghilang wahai cik mimie.....??????????????windu nak baca blog neh.

:: Princess Violet :: said...

kak ieda..
me balek kg last week..this week p trening..whole week..so mcm tade masa nak update..sabo dehhh