Wednesday, October 14, 2009

:: Open House - Sheda ::

Antara open house yg aku pegi last weekend is umah Sheda. Well..not expecting yg akan jumpe kwn2 lama aku coz aku sampai pun dah nak malam...(plus sesat cari umah dia lagi). Tapi atlast dpt gaks jumpe Nisah. Mintak hampun Sheda..aku sampai umah nko dah lebih dr time majelis. Kirenye nko tolak ah waktu aku sampai tu dengan time aku sesat tu eh..susah siot carik umah nko..:D Lepas ni nko dpt baby insyallah aku ingat dah jalan tu (Ann la yg ingat bukan aku..) Aku ni mmg lemah skek bab2 nak ingat jalan ni unless aku yg drive.Apa pun sajian kat umah2 terbuka ni tak begitu penting sgt pada aku..tp ikatan persahabatan tu lebih penting.. ;)
p/s to Nisah: Congratulations on the completion of your dip @ UITM Shah Alam.
Left-right : Nisah, Sheda, Adam (anak Sheda)

No comments: