Sunday, October 18, 2009

:: Rangkuman Hari Minggu aku ::

1. To those who invited me to their open house...my appology....
mmg aku tak dpt nak p kemana2 on weekend...pasal ade sedare mare dari Johor datang... pepagi morning on Sunday pun bos anto sms soh dtg...mmg la tak dpt jugak... takkan la aku nak tinggal org penuh2 kat umah aku?? itu pun makcik aku dah tanye dkt 1000 kali...."keje apa ari ahad ??".... kene keje jugak ke?? mmg kena pegi ke?? adoii.....takpe la...bukan slalu sedare nak dtg kan...
2. Pagi ni..kak eri call aku...siap tanye aku..nko tau aku kat mana....aku tengok jam..dalam kol 10..sore pun baru bangun tdow je aku dengo..slumber je aku ckp..hurm kat umah?? baru bangun tdo??...die ckp...aku dah beranak!! aaaaaaaaaaaaaaa??????? aku punye tekejut ..kalah badak tekejut...ye lah mau tak tekejut..die nye due 6.11 alih2 ari ni ckp dah kuo dah baby dia..mak oii... ye lah..janji anak sihat ...im happy for her.....(tak dpt nak tengok jugak...sedare ade...see??? link to no 1 kan??)
3. Yesterday, aku dapat mms from reen... Anto gamba bertunang die..amboi2...kalah puteri dalam sumpah bunian tu... si Aisy siap ckp "bu...comei rambut yerrr (comei rambut die)" .Atas sebab2 keselamatan aku tak dapat mendedahkan gambar ..die ckp tunggu lagi seminggu..pakai photographer..mak oii dasat org bertunang zaman skang eh..siap pakai photographer segale aku dlu pakai photographer tak bertauliah jer....:d
4. Aku rasa aku ni dari ari Jumaat asik dok dapur jer...Sabtu aritu aku masak soto..(first time)...sedap gaks pakai rempah yg kak Sinar bagi tu...elok2 je makcik2 aku dtg dari Johor tu ..sume puji...(kembang semangkuk la kejap)...kalau tak kerana kak Sinar ngajo aku buat jangan harap la aku nak makan soto hoke...Arini pulak aku masak ayam masak kicap, buat bihun tomyam (makcik aku leh ckp die tak penah makan bihun tomyam...(kesiannya)..., buat udang butter ngan kailan goreng biasa....owh ya..for the first time aku buat kek batik (penangan kek batik kak mas la ni..sedapnyer...) tp ade ke aku tak letak sume biskut meri tu...ade lagi sebaris aku tak letakkan... tp hoke gaks rase die...nampak nyer esok kalau tak sampai johor kek aku tu..sampei ler ke ofis aku..hiks...

No comments: