Saturday, November 21, 2009

:: Aisy and his new backhoe ::

Kan aku dah ckp aku dah banned McD kan? apa nak buat anak aku nak mkn bubo McD bila lalu kat urup M beso tu..hampeh sungguh..esok aku nak p cantas la tanda McD kat P.Perdana hehehe...So...kiteorg mmg p McD ...tp beli bubo kecik je...Walaupun Aisy dah meraung tahap gaban..nak mainan nak mainan....Aku pujuk la dia..ok kite bli bubo je kat sini ok..then kite p bli mainan kat kedai depan tu ok?? Aisy pun ok je...then...Ann pandai2 pulak sebut pasal bli happymeal tayah mintak Air la bla bla.....Si Aisy laju je ckp...ibu aisy nak air milo kat McD...Aku ckp..Aisy...kite bli kat kedai mamak je ok...kedai mamak...milo 3 inggit bleh dpt 3 gelas...hihihi..die pecaya..siap sound aku balek..ok ibu..kite beli milo kat kedai mamak je k...
Aish mcm orang jakun kat kedai mainan tu..sume cam amik letak amik letak...last2 bajak beso ni jugak yg berkenan di hati..sabo je la anakku...
Balik umah je..die cabut tayar..pasang balek..cabut komponen2 apa ntah lagi..pasang balek...Ann ckp die nak jadi Engineer beso sok..aku ckp Engineer Lotus takpe..jangan Engineer Proton oops!! :D
Sambil membelek2 buku Cosway aku...sambil order mainan die tru katalog..blaja ngan sapa ntah...sesedap rasa je...bu..Aisy nak beli ni ni ni...tangan tunjuk2 gamba menan dia dlm tu...hadoiiiii....Aku dah la sedang mengumpul aku nye point utk tukar ngan microwave panasonic...tak kosa la aku nak bli pakai cash..tuko je senang...tp blom cukup point lagi plaks..skek lagi caiiyookkk mimie...
Dan seperti biasanya..Aisy akan tertdo sambil memeluk mainan barunya.....

No comments: