Friday, November 20, 2009

:: Self Treat : Optical items ::

Akhirnya dah abeh la entitlement optical aku utk thn ni....Walau apapun thn lepas jugak yg best..ye la combined ngan thn 2007 punye..tak ke tebeliak biji mata nak abehkan entitlement p bli spek..siap buatkan utk Ann skali..Nasib Aisy tak pakai cermin mata..kalau tak mau aku buatkan die skali kekeke...
Tak sabonye nak pakai...
Nampak tak nampak tak?? ade tinted warna purple...aku maleh nak buat transition coz tak minat sgt...
Tak sabo nye nak pakai... :D
Good bye my Guess...Ade sapa2 nak bli frame aku dop ? dlu mahai tuh!!! Frame dia siap ade diamond...hambek...agak2 gaji dah paras2 idung leh ah aku g gadai belian tu ataupun sistem barter ngan kedai mamak jual beras...
Nice!! Hancur harapan nak bli sunglass baru tahun ini...thn depan ah...syhhhh

No comments: