Aku ceta pengalaman aku secare ringkas nye je la;
1. Kisah MyKid Aisy @ CIMB
Dlu penah tejadi aku p cimb cyberjaya nak bukak SSPN Aisy..sampai kaunter aku hulur la sume..mykid Aisy, form etc. Minah yg jaga kaunter tu dah la begayut time tu..die leh capai aku nye form tu then kad tu jatuh kat belakang pc die...(aku mmg perasan) tp die yg tak perasan...selesai urusan aku mintak la mykid tu...die ckp aku takde bagi...aku bengkek la..maleh nak ckp banyak...aku terus p balai polis buat report... and balek ofis aku tulis surat ceta kronologi kejadian..anto kat mgr cimb cyberjaya masa tu (mgr lama).., cimb head office, cc kat bank negara (padahal tak anto pun)..then..2 ari lepas tu..elok je mgr cimb call aku ckp dah jumpe mykid Aisy kat blakang pc minah tu..die ckp minah tu tak mengaku...then siap tanye ble aku free...die sendiri akan dtg anto mykid tu..n appologize... pergh... lepas kejadian tu..agak senang jugak berurusan dengan branch cyberjaya pasal smua kat bank tu dah tau kesah aku ngan mykid aku.
2. Kisah P1 Wimax
Last week aku nye service agak slow gile...Aku mmg bengang tahap gaban..tau la diorg dok iklan potong kat tv sume...tp hallu..sila sedar kemampuan dlu..existing customer sila jaga..Before aku call technical asst diorg mlm tu..(terang2 tuleh bleh call sampai kol 11 utk bantuan). Aku pun dalam kol 8 tu call la diorg..dahla call dekat 5 minit...duit aku lebur 4 hengget cam tu je...dok dengar lagu2 bodoh diorg tu..tade sapa pick up...last2 aku email complaint aku kat web diorg. bagitau sume yg aku tak puas hati...%#%^#%^#*#&^@&$@%.. then bum!! semalam...aku dpt email dr p1...tanye utk folow up case...kewl!! now..aku nye p1 dah ok balek smule!! laju gilllerrr....
3. Workshop hampeh
Ni kesah aku nye ekzos la dlu tu..bla call manjang tak sampai lagi tak sampai lagi..sudahnya aku call mgr die sendiri..komplen ...dan2 esoknye staff die call aku cek dah siap....hampeh!!
Seeeeeeeeeee......kdg2 org kat bawah ni je yg lebih...kan kan??
3 comments:
ko mmg efisen la bab2 komplen ni...ngeri la aku kalo berurusan ngn ko...kekekeke
tau tak pe ana!! ni lagi satu aku nak komplen pasal telekom ni..tunggu ... org dah tak pakai tpon tu tayah la nak caj..ni padan muke nko caj la kat situ sorang2...aku tanak bayo...for the service which i dont use :D hehe emo tak aku??
ko mmg emo dr dulu smpai ler skang...aku tak keje bagian customer service,sila jgn komplen kat aku
Post a Comment