Tuesday, December 22, 2009

:: Jejak Kasih ::

Hari ni aku berjejak kasih dengan sedare mara aku yg sebenonye dok sejengkal je jauh dari umah aku...kisahnya kerana konvo anak makcik aku yg kat kuantan tu. Pakcik aku ni dah satu hal..tatau sangat jalan kl pehtu konon2 main redah je dtg kekeke.. last2 sesat sampai klia. ha nko...mmg haru .. aku soh die cari balek jalan p dengkil soh die dok situ dendiam...aku p amek dan anto dieorang kat MARDI Serdang nuh. Rupenye cousin aku ni amek course UPM. (Baru tau..) Ikutkan pakcik aku ni die nak balek dan dan tu jugak. Aku ckp hish gile ke hapa..dah la betolak dari kuantan kol 5 pagi... pehtu nak drive balek mlm2 cenggini..aku paksa diorg tdo umah aku...ni mlm tadi ni aku ajak makcik aku ni p umah cousin aku lagi sorang (anak makcik aku yg lain pulak)..Ni lagi lama gile tak jumpe..dr kecik membawak ke besa....dari anak 1 nak masok anak ke 2 dh...baru ni la jumpe..rupenye aku lalu umah dia tetiap minggu hehe..Umah dia kat Koi apartment tu...mak oii tingkat 22 tinggi sangat....tp besstttt permandangan waktu mlm2..nak2 lepas ujan..pergh angin...sepoi2 bahasa malaysia je..Nanti aku upload gamba (kalau ade)

No comments: