Sunday, December 27, 2009

:: Room Make over-Part I ::

Fine!! tajuk gempak la konon..macamkan menang Deko Bersama Eric lagaknya...Tade makno eh....Dibantu oleh Encik Designer aku maka bolehlah dikatakan yang make over bilik aku dah siap 80%...another 20% to be continue in part 2 which aku pun tatau la bila nak sambung balik projek tu..patut nye aku rasa yg 20% tu kena buat dulu hahaha (pasang wallpaper and cat bilik and soft touch -wall deco) in fact... cermin besar untuk dining area pun tersadai lagi...tunggu kwn2 Ann datang tolong pasangkan..so..utk project bilik aku ni mmg tired gile...tetibe je aku rasa cam banyak sgt brg yang tak pakai dari pakai hehehe..layankan je ler...
Second Room- Supposed ni bilik Aisy... sebelum ni bilik ni jadi surau....Ann kata syg pulak nak buang katil lama so park sini dulu...Encik Ann siap pasang cadar hoke..
Konon2 mcm kameraman Deko Bersama Ann la...
phew!! tak sia2 aku berebut2 kat MACY Warehouse sale aritu..Sila abaikan cara pemasangan oleh SSMimie (SSF) wakakka
Hah ni baru satu layer ni..kalau nkorang tengok lagi satu layer bleh cermin muka kat lantai...kelasssss
Owh..sila abaikan iron aku tu...sebenonye aku nak iron baju ni tadi ni..tp sempat lagi snap gamba dlu...
tempat lepak sambil tengok tv
to sum up..
Eh ada tangan Encik Designer ler...

6 comments:

anna said...

tampal la wall deco...baru lg keeelasss

saggieda said...

Me..part 2 plak ek...kekekek

yatierayz said...

me mai deco umh akk plak ni...

:: Princess Violet :: said...

ha nanti dlu...byk lagi nak kene buat nih...
kak ieda >> tunggu ek
kak yatie >> sila kasi tiket kapalterbang free...

lia said...

Mie...bilalah Lia nk g tgk in real punya...deco bersma2 MimieAnn (heheh...)...

:: Princess Violet :: said...

lia meh la dtg umah me..
tp besepah je manjang dek budak aisy tuh...elok2 kemas kang...balek je skolah mula la die humban sume menan dia...