Thursday, February 18, 2010

:: Best Shot of the day ::

Hihi... sila jangan salah faham yer.. best shot tu saja je kasi gempak..tp story disebaliknya tu yg aku nak share sebenarnya...
Hari ni aku p check up kat An Nisa' a.k.a bukak buku a.k.a sebab aku sakek perot la sangat...doktor kata tade apa yg serius...cuma mungkin angin ... so masa scan, Aisy ngan papa die org paling excited..first time dpat tengok baby gerak2 dalam perut...baby ni pun quite aktif ..guling sana..golek sini...doc ckp lasak mcm boy...well....doesn't matter boy or girl..janji sihat dan selamat sejahtera hendaknya..so I've decided kalau tade aral melintang...Insyaallah this time aku nak bersalin kat An Nur...tp aku akan start p jumpe Doc. Kham 5 months ke atas...Sekarang ni Aisy pun dah faham ..tetiap malam die ckp kat perut aku " Baby..ni abang Aisy ni..nanti boleh main ngan Abg Aisy"..owhsss so Sweetttt...
Tonite = Aisy baru lepas mandi...
Tonite = posing ala2 romeo
Evening = baru balik skola tetibe jadi model vitagen...
Nkorang tau tak apsal die syok sangat dok dendiam ni?? die tengok video clip lagu 60-an" erk??

2 comments:

anna said...

alololo...ko dh bape mgg mimi?

:: Princess Violet :: said...

13 this week