Sunday, February 28, 2010

: Drag Race ::

Dalam perjalanan balik dari Bangi ptg tadi...masa nak kuar ke highway Putrajaya tu, nampak la kete banyak2 ke arah Cyberjaya..(jln ni baru siap sparuh)... then kitorg pun saja la join...aku tengok byk kete2 org muda je...(eh aku tua sangat ker??) hiks hiks... Tanye marshal yg dok tepi tu..."ade apa ni dik??" "ade drag race kak"....owh...memandangkan si Ann excited nak bawak Aisy..aku turutkan jer...Elok je baru 4 biji kete race...si Aisy menangis pasal terkanjat...bunyik die mak oiii ..telinga aku yg org tua ni pun bingit.... last2 tengok dari dlm kete je...
Before race...
Beratur utk tentukan kete ni belumba ngan kete mana...
Still tengah susun...
Masa ni Aisy rileks lagi...sat g kang....tekanjat...
Start
Patutler sume civic..rupe nye dorang buat ikut kategori...since 11am diorg dah susun aturcara ikut jenis kete dan cc....so yg aku tengok ni kategori Civic (Honda)
Letey gaks nak tunggu diorg start...
Dan la abeh aiskrim ni baru diorg start race....tp yg bagus..berenti time azan...lepas azan sambung semula...lepas tu aku pun balek...

No comments: