Sunday, February 28, 2010

:: Menu of the day ::

Ye....semenjak dua menjak ni aku kalau tingin nak mkn apa2 tu .. sume dtg on the spot...mcm tetibe je kang...rasa nak mkn tu...and then...dan dan tu jugak nko kena masak sendiri menda tu (pandai plaks die rasa nak mkn itu ini time wiken je) Contoh nye Sabtu aritu...tetibe je nak mkn kari daging...jam kol 2 dah...daging apa sume mmg tade la aku simpan kat umah..so aku paksa Aisy ikut aku p kedai (ala2 ugut ah) cari bh2 nak buat kari ... balek terus masak dan kol 3 lebey dah bleh mkn....si Aisy kalau p kedai die plaks yg ugut aku..."Ibu..nanti masak sayo kat Aisy"..ha ok la...aku masakkan bayam ni utk die...kire ok la tu..
Bayam kicap...mcm tak sedap je rupe die kan..:D
Kari aku..suke wat pekat2 cenggini...apa?? kari kat kedai mamak belambak??...euuuwww tak leh masok at the moment maaaa...

No comments: