Thursday, February 4, 2010

:: Owh dear Aisy ::

Kesian Aisy..tadi balek skolah die ckp kat aku..ibu...Aisy sakek kaki...(sambil tunjuk bintik2 merah kat kaki dia)...tp aku tengok galak mengalahkan org sihat...Ann ckp takut FMD symptom so Ann bawak die p klinik kat umah aku je...Aku mcm ntah la maleh je nak pegi..lg satu doktor kegemaran aku bkn bertugas ari ni kot..(mcmkan aku yg nak jumpe doktor). Aku bukan apa..dah terasa2 je yg ari ni doktor Linda yang aku tak suke tu..(tadi call Ann kat klinik mmg btol doktor Linda) aku risau kalau aku p karang anak aku kenan muka dia pulak ahaks...Tapi Aisy kalau dia sihat dia mmg la sangat suke p Klinik sebab nanti doktor bagi dia vitamin (slalu Doktor Khairul suke layan Aisy)...Tadi Ann ceta..die bleh sound doktor tak bagi die vitamin...Doc siap ckp " Ala...vitamin dah habis..doktor dah order tp belum sampai..." Aisy leh reply " Apalah doktor ni papa"...Adehh..malunyerr...hehehe... Sabo je la anak aku..

4 comments:

siput^sedut said...

aper kenan2 nih..heyy celupar sgt mulut tur.. !!! watch your words!!

:: Princess Violet :: said...

hoh!! heheheheh btoi me anti doktor tu ... owh tidak!!!! (pasal apa lately lagu2 kat hot fm jiwang2 eh????)

siput^sedut said...

lagu tur dari dulu dah jiwang.. engkau tur yg dah jadi jiwang terkebelakangan nih...hahahhhahaha

:: Princess Violet :: said...

ooooooooo