Monday, February 1, 2010

:: Tak Brapa Rajin ::

Mintak hampun..aku tade mood nak berblog lately. Mungkin kerana di trimester pertama ni aku rasa cam ting tong sikit...Tapi tak bermakna aku melupakan terus dunia blog ni. Aku banyak menjadi pembaca "senyap" kepada blog-blog yang tuannya cantik2 belaka...Banyak nak ceta sebenarnya tp malas sangat la aku nak duduk lebih dari 5 minit kat computer just to hapdet blog.(eh hapdet status fb bleh plaks ek??) hehehe.. So till then..take care guys..wish me luck..
P/s : suddenly aku jadi minat sangat kat hanis zalikha n mama dia...

5 comments:

wirajiwa said...

akhirnyaaaaaaaaaa....hehehehehhe. Dah abeh bertapa dah yerk? Kalau naga tasik chini nih, dah bulu emas dah gamaknyer. eh bulu pulak..sisik. hehheheheh

org itew said...

alamak!! dah silap nih

:: Princess Violet :: said...

psst bulu2 jangan sebut kat sini hoke...

k.yatie said...

me...hanis zalikha 2 sape....sama lak nama ngan ank sedara akk..hanis zulaika..len skit jek..

:: Princess Violet :: said...

tah ler..tp akak cube tengok blog die....blogger terkenai kot