Thursday, April 8, 2010

:: Aisy Bucuk ::

Tatau la kenapa si Aisy akhir-akhir ni sensitif sangat...kalau papa die ckp "baby.. i love u....(to baby kat dalam perut) die mesti cam nak nyendeng2 like mintak perhatian etc..Tadi balik skola die berak....aku pujuk2 die basuh berak .. tanak...."nak tunggu papa" ... then bila papa balek..papa die ajak kuar plaks p ambik ubat kat klinik sebab badan Aisy mcm "membahang" je...Masuk kete aku ckp " Aisy ni busuk la..."die cepat2 lompat p blakang sambil ckp " ye la....ye la Aisy dok belakang" (majok) mcm la kalau die dok blakang tu bau tak sampai ke depan .. dan terpaksala aku tahan napas dari klinik sampai ke umah...pergh!! nasib baik dekat je!

Ni tadi time mandi aku tengok ade kesan kene gigit kat lengan dia... aku tanye Aisy "sapa gigit Aisy?? " die ckp "Aliya gigit Aisy".. "kenapa Aisy tak gigit die balik?? (mcm jahat plaks aku rasa).. die ckp "Aisy dah bertukar jadi atomen (ultraman)".. Sampai sudah aku dok cube nak link kan betukar jadi ultraman dengan tak leh nak defend diri sendiri sebab pompuan gigit .. a BIG QUESTION HERE!!

No comments: