Friday, April 9, 2010

:: Hampeh la weiii ::

Hurm.. mentang2 la semenjak dua menjak ni aku nye attendance tak bapa bagus.. (hormon) tak btol..ade je orang tanye...ni kat ofis ke kat umah ni..ewah ewah..tahap2 mcm kan aku ni CEO ade kompeni sendiri dah nak dok umah je.. Owh ye..dan di tengahari ni aku dok teperuk je kat ofis maleh nak pegi mana-mana....

ok sebenarnya aku protest sebab ahad ni aku tak leh p memana uwaaaa (protest kat sapa pun aku tatau..mcmkan boleh mengubah apa-apa) ;
1.Ann keje sabtu..Ahad je ada masa nak jenjalan ngan Ann ngan Aisy..(skali aku kene p miting kat Bukit Kiara (9-7pm) demit!!

2.Mak aku buat kenduri (abg aku nak pegi Arab Saudi) minggu depan.. tp sebab miting (konon2 nya rakyat didahulukan pencapaian di utamakan lah ni!!) demit!!

3. Aku frust gile dengar Ann punye plan ngan si Aisy Ahad ni...(oo nak pegi loyat la..nak p situ la sini la...) Grrrrr..

Sekian,

Luahan hati aku

1 comment:

siput^sedut said...

haikkk? komen sayer kener delet ngan tuan timah? hehehhe