Friday, May 28, 2010

:: Betapa cekalnya dia ::

Last 2 days , aku saja la call kakak aku yg dok kuantan tu..lama beno dah rasanya tak chit chat ngan dia...sonok gaks dengar ceta dia pasal kalut pagi2 anto anak pegi school...(maklomlah encik suami dok jauh di bumi Madinah)..tu belum lagi dengo ceta kakak aku no 2 tu...encik suami die pulak kat qatar ...Aku rasa kalau encik Ann kene tukar Tanjung Malim mau aku demam tak bangun2 kot?? (sebenonye nak tuleh negeri Arab jugak tp tak mungkin lah pulak kan?) hahah..Well, aku salute dengan mereka2 yg tak punya suami di sisi kerana tuntutan kerja dan si isteri pulak terpaksa membesarkan anak2 sendirian..pergh...memang tinggi sungguh tahap kesabaran kalian...
P/s : Time cuti2 ni syok gaks bila Encik Ann tolong mop umah......(rajinnyee...hubby sapa lah niii :D)

No comments: