Thursday, May 20, 2010

:: Kecuaian boley berlaku di mana-mana ::

Ehem-ehem..seram pulak aku nak ceta menda ni ...wakkakaka.. kejadian ni berlaku hari Isnin....memandangkan Aisy demam kan...aku la kena anto Aisy p skolah...selalunya pagi2 morning Ann akan anto then baru aku pegi keje....dan suamiku yg baik itu dah sesiap letak kunci umah, warm up kan enjin kete..(gitula hari2)......so pada pagi kejadian tu, aku pun dukunglah Aisy...dengan handbag ngan beg2 lain (pemaleh nak ulang alik 2-3 kali ke kereta)...aku pun terus lock pintu umah...ngan kunci grill...tiba tiba....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Sampai kat kete (aku bawak kete yg aku parking kat luar gate umah aku pada hari kejadian), tengok2 kete berKUNCI!!!!....Huh?????? mana kunci kete?????? dalam UMAH!!!!...uwaaaaaa..mau aku tak gelabah....terus call Ann... soh die balek anto kunci..dia dah la tengah MEETING time tu... adoi...jadilah aku ngan Aisy pelarian di rumah sendiri..nak masok kete tak leh...nak masok umah pun tak leh...atleast kalau kete tak berkunci aku leh amek kunci umah dalam kete.... kelaka kan??? It's all my fault...i admit it!! Dengan si Aisy yg tak mandi lagi..tak mkn lagi....berpeluh2 gaks ah dok kat luar .. nasib baik boleh leka kan si Aisy ngan youtube. Aku pasangkan nursery rhyme , dok la die menggodek lagu2 dalam tu...Aku ni tau nak hangin je la time tu..mau tak nye cair mekap2 aku nih..ahaks.... tp tu la.....dah terhantuk baru nak terngadah la org kata kan... kene hati2 la lain kali..:D

No comments: