Friday, May 21, 2010

:: Jom Heboh ::

Owhs..cerita ini adalah sangat lapok...dan kiteorg sebenarnya tak rancang pun nak p jom heboh kat Putrajaya aritu ... ...(walopon aku beria jugak la print out pas yg nizam bagi - pas petugas untuk hari belia-konon2 senang ah nak parking kat Putrajaya tu nanti)..Actually pagi tu aku pegi Celcom Shah Alam - ade hal sikit ...dah setel tu ade la beberapa tempat lagi aku p..sampai le ptg aku tatau nak p mana dah..so on the way tu encik Ann tanye akuh..nak p ke jenjalan putrajaya??..walopon sangat penat membawa perut aku gigihkan diri demi budak kecik si Aisy yg dah terlenting2 nak p PUTAJAYA <<< Aisy nye penangan..:D Sampai sana almost 5pm...Sungguhpun begitu, cuaca ya Rabbi ya Salam...memang amat paneh ... konon je letak pas kat atas dashboard....tp aku rasa tak membawa apa2 erti sebab dah petang...org petugas pagi ..nko petugas petang..apa hal?? petugas jom heboh la jawapnyer...parking full hoke...So most of the places yg kiteorg lawat pun just booth2 Media Prima..tak larat aku dengan si Aisy dah nak berdukung je time si ANN sibuk2 p amek gambar....(agaknye masa tu die dah tak sihat kot...ciann) On the way balek Aisy nampak helicopter..dah satu hal pulak...sibuk nak ajak aku naik helikopter..tp aku rasa kalau dia buat RM 150 per ride nak gaks aku cube..ni RM150 per person..botakkkkk hoke.. :d Sudahnye sila amek gamba je la .. (Sian pulak Aisy)

Silang kaki..memang dasat anak teruna aku nih...

Panehhhhh

Sian Aisy.paneh2 .. balek tu demam..!! Sight...

Aisy dapat pegang heli ni pun dah cukup dah....

Wajah gumbira Aisy tatkala nak pegi jom heboh...

Asben aku la ni dok amek gamba budak ni..sapa tah nama dia?? Ladyana ke apa ke?? yg lain2 maleh nak upload.....hihihihi

No comments: