Friday, May 21, 2010

:: Mohon kekuatan dan doa kalian ::

Tadi masa aku balek keje..tengah2 drive...tiba tiba je dalam kepala aku ni terbayangkan kak Sue...mcm filem..bermain2 sume kenangan aku ngan kak Sue. K.Sue is my x-collegue..skang ni dia dah bukak bisness somewhere kat Perak...ingat lagi masa tu aku baru2 je masok keje....di dalam banyak2 dugaan tu dialah yang setia bagi aku nasihat dan semangat...dan to be honest...bila aku bace kat facebook pasal die masuk ICU dah 7 ari kat Hosp. Ipoh ni...air mata ni cam tak leh berenti je mengalir..tetibe je aku cam emo gile...boley tengah drive tu kuar sume lagu2 sedeh plaks..ish .. Walo apa pun..berita aku baru terima...beliau masih lagi kat ICU disebabkan kencing manis, kegagalan buah pinggang etc...Tolong doakan beliau yer......
(Ya Allah..selamatkan lah kak Sue...)

No comments: