Monday, June 28, 2010

:: Isnin yang memenatkan ::

Hari ni aku cuti...pagi2 morning dah kuar p monthly check up ...woups..not monthly anymore...2 kali sminggu dah...dan aku telah mengambil keputusan untuk check up kat an Nisa' je...sampai masa kang aku pegi je An Nur...urusan booking Dr Khamsiah semua dah selesai pada last check up aku ngan dia aritu....tak kosa dah aku nak menunggu mcm hapa kat klinik die membuang masa sedangkan jumpa dia tak sampai seplo minit pung...ok..keluar tajok..Pagi ni pegi check up dan memandangkan mulut aku yg ringan ni tanye pasal kene cucuk...maka doktor pun bagi la aku sedas cucukan ATT (Kancing gigi)...adeh kebas a.k.a sakek sampai ke malam hoke!!! (uwaa)..lepas tu on the way nak p mkn kat Salumar-S.Alam nampak plaks ade lori mydear tepi jalan...tu maknenye ade warehouse sale la tu...apa lagi...pegi la menopapkan brg2 baby yg konon2 tade lagi...boleh tak..tujuan utamanya nak p cari kelambu baby je..(mana ntah Ann letak..aku ckp ade dlm stor die kata tade..last2 dia ckp beli baru je)..sampai sana tade pung kelambu..bleh beli buai pulak..??die ckp buai lama tu dah bunyi e'k o'k e'k o'k..dah nak bli sangat ha beli beli...bila dah bli tu.. apa lagi baby beso a.k.a Aisy dapatlah jugak habuan die....lepas tu p jumpe sonographer kat VC Kelana Jaya dan terus je ke ioi pasal jalan pun dah start jem.
Sibuk sangat nak naik go cart...ha naik jangan tak naik..
Ni posing kat ne aku pun tatau..papa yg amek bukannya akuh
@McD
@Playground McD
Samer...

No comments: