Friday, November 12, 2010

:: The Chosen One ::

Ya!! aku dilanda sedikit kegilaan kepada MAHER ZAIN pulak dah..ni sume Aisy punye pasal...kat skolah (nursery) die skang ni budak2 tengah prektis lagu Insyaallah untuk konsert akhir tahun...Aisy paling kecik la join sessi latihan ni...(die tak masok pun konsert tu ..jadi tukang sibuk je)..So dlm kete mmg akan dengar lagu2 MAHER ZAIN ni je lah...tp aku suke lagu kat bawah ni..die ckp lagu "sampah" ye bu...(cube nkorang tengok v.clip die ni memula tu kan jiran die p letak sampah kat depan pintu umah dia)..hehehe... tp anak aku skang ni sikit lagi nak terer nyanyi lagu Insyaallah-english version ..lagu2 lain pun dia dah start hafal...pergh kagum kagum...(Tadi pegi KFC Cyberjaya-mamat depan aku tu sbijik Maher Zain!!!!eh apa kena aku nih???)

Psst..Selamat ulangtahun perkahwinan yg ke 5 ye Encik Anugerah.....;) sakek mata plaks die *winks winks*

Hangin aku-dah la aku set ringing tone Insyaallah-MH ni , skali ade budak ofis aku pakai gaks ringing cam ni...slumber badak je....kalau dia pakai ringing tone TCO ni pulaks mmg kene karate ah...!! (emo mode)

No comments: