Friday, November 12, 2010

:: Mee Bandung Muo ::

Pergh!! first time buat mee bandung...tp kalau dah kawen ngan org johor gitulah..ade je la komplen nye mentang2 la mee bandung tu dari negeri dia hehehe...aku ni yg sebenonye tak brapa nak pemakan sangat mee bandung ni...tp sebab tingin nak buat sendiri so semangat aku balik2 keje p cari bahan then kababoom maka siaplah mee bandung aku ini...letak bahan2 yg wajib je....daging mesti sebab nak amek air die tu kan...nantilah tahun depan pulaks kalau aku rajin aku buat balik
Aku mmg bajet nak buat semangkok ni (besa gaks sebenonye mangkuk ni..) die bleh komplen kuah sikit...ye la ye la..mana la aku nak tau bajet kuah banyak mana maaaaaaa....

2 comments:

Reen Tart Nenas said...

uit mie, mcm sedap je mee bandung tu. bawok2 ler ke opis :) xpun jemput sy dtg umah ke :)

:: Princess Violet :: said...

mcm sedap hahaha :D takpelah bla dtg time me rajin sok me buatlah...ajak reen n hubby n anak dtg mkn .. (nampak sangat lambat lagi nak buat haha)