Saturday, January 1, 2011

:: Lipatan Sejarah 2010 ::

Ada apa dengan 2011? bagi aku ?? biasa je...pada aku 2010 or 2011, it's just a number...resolusi tetap bersambung dari tahun ke tahun...tapi bagi aku rumusan 2010 untuk hidup aku berakhir dengan agak bergaya....namun banyak lagi muhasabah diri perlu aku lakukan...yg penting sekarang, kena bersedia dengan cabaran dan dugaan yang lebih hebat di tahun baru ini...major problem untuk 2010 kebanyakkannya telah diselesaikan setakat ni...dan di antara beberapa pencapaian (ceh!! geli) untuk tahun ini;
1. Kete idaman-ok la tu..ade gaks lagi idaman yg lain tu... tunggu stabil sikit lagi hehe
2. Bidang kerjaya-naik pangkat kot?
3. Auf- Alhamdulillah, bertambah lagi sorang ahli baru keluarga kiteorg. Pompuan -next! AMIN
4. Bertukar bank - aku rasa pernah ceta pasal betapa aku menyampah berurusan dengan AMBANK kan?? so aku dah berjaya tukar bank untuk property aku..Next-akan tukar bagi semua property juga!!
5. Yang lain2 tak perlu ceta lah... ;) - zip mulut

Tapi ade gaks tak berapa best bagi aku untuk tahun 2011 ni ...sebab??
1. Nursery budak2 akan naik sorang seplo hengget..hurm tp takpe..naik reger ..takpe takpe..lagi lambat la aku amek budak2 hohoh (gelak jahat!!)- tak sampai hati hoke!
2. Reger kueh akan start naik; 5 for RM2 - dasar pemaleh nak buat brekfes!! (terus gugel resipi kuih muih haha)
3. Umur dah bertambah lagi setahun - erk...3 series dahhhhh owh no!!!
3. Yang lain2 tak perlu nak ceta juga...

Apa pun...pahit manis suke duka tetap kita kena lalui...semoga di tahun 2011 ni akan bertambah lagi lah amalan kita semua hendaknya..AMIN...

No comments: