Sunday, January 16, 2011

:: Saladin (Salah Al-Din Yusof Ibn Ayyub) ::

Nkorang pernah tengok ceta ni tak?? Smalam aku baru tengok kat TV1. Ingat lagi masa jaga prepaid registration dulu (budak2 yg buat animation ni bukak booth dan boleh transform muke kite jadi katon...) mmg cantek...ade satu key chain saladin ni aku beli (masa tu diorg tak aired lagi ..diorg buat untuk pasaran Arab.. ) bila aku bukak kat youtube ceta ni dah main kat Astro rupenye...Tapi aku lagi suke version English kot (TV1) sebab intonasi suara lagi menarik .. bla alih bahasa mcm tengok ceta doremon je ehehehhe..well kat youtube pun ade shared dah sila tonton..memang best dan menghiburkan...:) Good job malaysian!! Tapi .. berpuluh2 nama kat credits tu aku rasa 3 of them sahaja malay yg lain semua chinese.... well..haf to think about it...Credit pic to google
Korang kenai dop Salahuddin Yusof Ibn Ayyub ni?Malas aku nak ceta panjang..sila study kat sini : http://www.zilhan.com/kenalkah-kita-pada-saladin-salahuddin-al-ayyubi/
-Peace no war-

No comments: