Wednesday, January 12, 2011

:: Wiken di kedai abang ::

Dah lama aku survey menda alah ni..nyaris nak order kat Caska dah (so far yg aku tau Caska je ade plug n play for model kete aku)....nasib baik aku tak gelojoh sangat.. berkat nasihat En Ann soh aku tengok dlu kat kedai abang sebelum membuat keputusan bodoh menerbangkan wang tunai ke kedai yang salah..aii folow je...dah berpuluh kedai semua tade yg plug n play ...kebanyakkannya semua nak kene pasang casing dan ambik universal model which diorg kene potong wayar / buat wiring bla bla (tanak amek tau)...so memikirkan efek di kemudian hari baik bersabar...Memula dtg sini nak survey je...tp ble tengok reger die tak melepasi bajek Caska...so aku gerab=grab je...Eh mmg gile eh pegi kedai abang paling senior ni hehehe (PJ)..mcm2 gadget kete ade...apa je u name it!!ade 2 -3 benda lagi nak bagi kat "Mimot" tp nanti lah...tak bleh abaikan si "Anot" juga...gadget kat kedai abg mmg macam2...dari boleh tengok tv dm kete (ke aku je yg baru tau ni??) sampai ke boleh tgk astro dlm kete...phewww!! ..tp ana suzana dah buat..u owls kena tanye die lah pasal tu hehehe...Ana pakai byond bleh eh??
Uncle yg baik hati...nko ckp je pasal kete semua die tau...nampak cam so so je tp terer gile ye!!!
Yehuuuuu...
All function lebih kurang Casca juga xcept IPAS (auto parking).Lain2 like parking assistant (reverse camera), bluetooth (ble on bluetooth bleh terus jawap call melalui bendalah ni), GPS, DVD Full touch screen, Radio, IPod,USB bla2...(mengantuk mode)
c..keluarkan yg lama..masokan yg baru..
ni kete Aisy...
Ni pun kete Aisy..
Cool Arts...
Ok sanggup amek kerusi sebab nak tengok dalam..kesian..
Tapi..kete warna pink kete pompuan kan??
Ni pun kete die...mcmkan ade share??

No comments: