Friday, January 13, 2012

:: Alamak!! Toyol ::

Aritu g basuh kete kat Puchong Utama...setelah sekian lama aku jumpa semula kedai basuh kete yg aku pernah join membership dulu...membership tu bukan apa..sebab ko basuh 10 kali free 4 kali....die basuh pun aku puas hati...tp this time dah tuka nama kedai....the owner still remember aku after a year die pindah kedai lain....it so happen masa dah siap basuh kete one day tu...nak p amek kunci kat kaunter...dan si Aisy ckp kat aku..."Ibu...Alamak toyolllll..." puas la aku dok pk...aaa?? amende yg alamak toyol ni....rupenye2 si Angah pun tengah tunggu kete die...si Ann pun apa lagi dia bantai borak2 ngan si Angah...last2 amek gamba sebelum balik...tp Angah ni ramah hoke...kete die pun bleh tahan la..kene ah dengan size die..;)

Auf cam takut kan??
Asik buat kelaka je mamat ni...

No comments: