Friday, March 16, 2012

:: Menara api ::

Hi peeps.....(meniru blog org lain punye welcome greet haha) lama eh tak jumpe u owls...2 hari pegi training rasa begitu kecil duniaku..dok dlm training room bersuka ria berhempas pulas jawap soklan...akhirnya aku kena kembali ke ofis...owhs...i wish i have training everyday... bukan itu aku nak lalutkan... eh cube korang tengok gamba kat bawah ni...korang panggil tu apa eh?? selama ni aku dok ingat tu rumah api..maklomlah ade api kat muncung die tu kan... ke btol (sila betulkan kalau salah ye)...rupe2nye....aku baru discover last Sunday (mcm discovery channel pulak) yang sebenarnya ini bukan sahaja rumah yg ade api...tetapi....mcm library kaedahnya... dari bawah sampai ke atas tu ade sejarah beb!!! hish..ala2 buku sejarah gitu...sejarah Pembentukan Malaysia..ha kawwww aku paksa si Aisy bace dari bawah sampai ke atas...tapi die bace tahun je la..ok la tu for the start hihi.. elok jugak pegi sini..bleh eksesais...

Sambil tiup2 belon free tu kan.....
Ade sebab kenapa Aisy dok sini...sila kaji dengan sendirinya...:D


Jangan ngelat...jauh lagi ke atas hokei...


Tahun aku lahir takde sejarah gamaknya..tak pun sejarah yang tak penting yg perlu di tempekkan di sini....

No comments: