Thursday, October 18, 2012

:: Kain..Kain ... Italian Silk in da house (OUT OF STOCK) ::

Dukacita dimaklumkan kain2 di bawah sudah tiada dalam stock....Thanks to all buyers!)

Feel free to browse...owh additional info : kain ni 4 meter..ssesuai sangatlah  untuk orang2 yg ketinggian tak rata mcm aku dan jugak kebanyakan Asian size (nak jugakkkkk hihihi).. Material adelah Italian Silk..cemana nak explain eh..Aku pun tak pernah plaks lagi pegi Itali...huhuhu...Korang kene tengok  dan rasa sendiri la kot kain ni..tp aku rasa kain ni adelah jenis yg sejok...harga adelah RM60 sepasang...Beli more than 2 bleh bagi additional discount... Owh ya....ni saja suke2 buat katalog supaya korang yg berminat tu boleh pilih corak2 mana yg korang  berkenan .. bagitau aku kemudian baru aku akan bawak dan tunjuk..nak bawak semua runtuh bahu aiii heheheh... buat masa ni fokus kat area cyberjaya je dulu... kalau geng2 yg  dok Shah Alam tu nak jugak pun bleh...bila lagi nak tolong bisness kawan2 kan... (Ehem2@ attention to : Nor yg comel) Hokei la .. selamat memilih corak yg berkenan di hati.... ;) Dah sudah tengok katalog kain..esok tengok katalog tudung pulak ek....Gudnite u owls...












 Ini rupe kain2 ni sume kalau secara memanjang...



Ok daaa....to be cont...

2 comments:

Unknown said...

tetiba muncul nama nor yang comei...mujur i duduk kat puncak alam...kalau shah alam dah terperasan dah i....

:: Princess Violet :: said...

heh mengada2 la...sapa lagi nor yg comel...kamu lah norhashitoh..;)