Thursday, October 18, 2012

:: 2 & 3 layered tudung (OUT OF STOCK)

 Dukacita dimaklumkan tudung2 di bawah sudah tiada dalam stock....Thanks to all buyers!)

As salam dan salam sejahtera..
Morning u guys...Again...sila layankan gamba2 tudung seperti di bawah....owh lagi satu, abaikan je muka srabai si pemakai sebab korang kena fokus pada tudung ....Ini sekadar nak menyenangkan korang buat pilihan tudung2 yg aku bawak..dets it...tak ada unsur2 cari glemer.....aku mmg suke buat marketing utk kengkawan...hihi... Additional info pasal tudung ini adalah , material kali ini adalah dari chiffon gred terbaik. harga aku takkan reveal kat sini..sila jumpa aku in person ( eh siapa kawww) Pemakaian pun bermacam2 cara sebenarnya..takda kesah pasal tudung singkat ke coz korang boleh je labuhkan  dan singkatkan..(jgn over singkat plaks hiihihi)..singkatkan tu maksud aku korang leh tarik tengah2 tudung tu untuk letak brooch......nanti aku cari gamba satu paste sini okei!
Thanks for your time guys! ... till then take care...

No comments: