Wednesday, October 10, 2012

:: Weekend di Shah Alam ::

Macam ni la weekend aku..tak lepak ngan mamat ni or geng2 R3 yg lain ..maka aku buat keje masing2 (mcm zaman skolah dlu kan....cikgu ckp : ok cikgu ade meeting..sila buat keje masing2..) So last weekend bawak budak2 gih tengok drift kat Stadium Shah Alam...memadangkan last minute plan so sempat call si Jai ni je ajak lepak sana....Baik budaknye walopon muke ganas (ala2 promote pun ye nih-Jai komisen plisss)... ...and yes usually kalau lepaking we talk about car and everything.....ade yang tanye aku " kenapa eh amek kete ni?? tak amek kereta yang sepadan dengan harga-cakap je la yg napa aku tak amek kete jepun kan kan kan?" or ade yg tanye " u suke bawak kete laju eh?? suke racing".. well the answer is simple " sebab Ann org Proton..make wajiblah pakai kete Proton kot..?yg keduanya sebab yes, aku suke bawak laju  (bertempat yer)....haish..tp now dah tak banyak tempat boleh bawak laju...byk AES (Sigh!!) tp on top of everything...aku suke lepak dengan budak2 R3 ni..coz dalam 150 limited unit kat Msia ni...kebanyakkan owner adelah dari pelbagai industri/ profesyen. Betul..aku suke network...sebab satu..kalau kete ade problem tepi jalan..atleast ade la somebody can help u there. Eh tp ade jugak soalan..kenapa tak cari geng GV (Grand Vitara) jer?? owh..sebab dah cari tapi tak jumpe.huahuahuahua..lagipun yg geng GV ni kebanyakkan diorg lebih kepada off road ...(pakai 4 wheel tp tak brapa minat masok utan pakai kete..) sayang kottttt.....so berbalik kepada geng2 R3 aku ni...memang kewl la kawan ngan diorg....maybe because diorg ni bleh masyuk ngan the kids kot..(Aisy + Auf)...So far memang slalu je tetiap weekend ada aktiviti paling tidak acara Tea Talk beramai2...sonok...bleh lupe masalah ...and all of them are very intelligent person ..ada yg muda2 lagi dah ade PHD...haish..nak ceta pasang sorang2 memang tak habis...so layankan je la.....ok la aku pun dah ngantuk...till then ok...sampai jumpa lagi...

No comments: