Thursday, October 11, 2012

:: My Masterpieace 2012::

Hi .. just wanna share my masterpiece... enjoyz browsing....Credit to En Ann .. and many thanks for the photos.....p/s : tudung/hijab/ shawl dan gaya pemakaian adalah dari koleksi peribadi dan ciptaan sendiri ..bukan sponsor..kalau sponsor beli pun adelah dari Encik Ann uhuhuhuhu...

.

hijab ni abang ipar aku bawak balik dari qatar...the best hijab aku rasa come with Jubah...Jubah die cantik sangat......kain lembut and tak panas...

tak dapek al humaira punye dpt yg ni pun ok...Last Saturday aku pegi Radiusite S.Alam..tp a bit dissapointed tudung dah tak banyak choice.anehnya ramai gile kot pegi Radiusite walopon tudung tinggal satu jenis je kat satu2 bahagian.....quality wise aku rasa ok la..tp aku bli ni kat kedai biasa pun ok gaks quality die...cume tudung ni sesuai for special occasion sahaja...tengok ah kalau ade keberanian nanti aku pakai pegi keje..boley gitu????
Yang ni butterfly design...I always like to experiment...so banyak cara sebenarnya butterfly hijab ni boleh digayakan....as long as u comfy with the style ...hey....go on je la...
Pergh...first time buat style Hana Tajima.. tudung ni pun bleh digayakan dengan banyak style...love it..cume a bit licin la..kalau org tak biasa bleh stress kot pakai hijab style cam ni hehehe
This one i love the most...cume kain shawl mcm ni  panas sikit..kalau pakai gi keje mmg sesuai la (provided dok dlm ekon 8 jam ).. tp paling senang nak gayakan coz cam freestyle je.. ni kategori pashmina kan?? << eh?? asal aku tanye korang pulak ni heheh

Again...butterfly design...bought this to help my friend...first time pakai rasa cam susah skek..coz kat blakang tu pendek ...so kene pandai cemana nak cover kalau tak karang nampak inner.

This one also BELI to help my fren .. tp tudung ni cantik kan?
 Ok sekian...

2 comments:

mahadi (skmm) said...

I like the way you put the scarft on your head...creative + innovative gitew....

:: Princess Violet :: said...

tq..