Monday, October 15, 2012

:: Weekend @ Program Raudhah di hatiku ::

As salam dan salam sejahtera...So cemana wiken u all? best tak? Just nak share with u all apa aku buat last Saturday.... Pepagi lagi before p keje Ann dah hantar Aisy and Auf kat taska..So bile diorg pegi skolah je dapatlah aku concentrate mengemas umah...Haih bukannye tak leh kemas kalau diorg ade.tp rasa lebih focus dan tak banyak gangguan....Lepas tu dapatlah reward diri sendiri cam keluar kejap ke jalan2 cuci mate...So Sabtu aritu lepas setel keje umah segale...aku terbace member punye status kat FB pasal event Raudhah dihatiku kat Masjid As Salam Puchong ni. Alang2 dah dekat ngan umah kan pegi la kejap...ujan renyai2 tp still leh la xplore booth2 yg ada...Best gaks coz ade sale buku , baju, jubah, tudung, kain sembahyang dll...Owh btw, aku memang nak pegi dari first program diorg buat kat Masjid Al Falah Subang..tp time tu balik Johor ...emergency...Akhirnya dapat jugak join program ni...Syok gaks la...Walopon tak meriah cam jom heboh..<
Pic 1 : Masjid As Salam ni tak salah aku telah dinobatkan sebagai Masjid Terbaik Selangor...Cantik dan besar masjid ni... Ustaz Azhar Idrus pun pernah buat ceramah kat sini...
Pic 2: Banyak program2 menarik di bawah kelolaan TV9
Pic 3 & 4: Ini masa aku pegi Lin Nisa . Actually tent dieorg ni mmg meant for muslimah saja...tp ade gaks muslimat tak reti bace ter"masok" dalam ni hehehe ..ok positif...diorg tukang dukung anak2 kot..:) Well dalam ni ade aktiviti pillow talk dari celebrity2 mcm Diana Amir, Yatt Hamzah etc... Aku tak lama sangat kat sini coz rushing nak keja time amek budak2 kat taska.
 Pic 1 : Sedang berjalan2 tak perasan aku lalu depan booth Al Falah. For those yg tatau, Masjid Al Falah Subang ade keluarkan jenama baju2 muslimah , jubah, tudung with their own branding. Penaung nya adalah Datuk Seri Haji Syed Zainal. Fuh..punye la nervous masa aku nampak die.. Time tu ade la kakak depan khemah...aku assume tu adelah pekerja dia...terus mintak ambik gamba . Dia cam terkejut gaks coz ade org nak ambik gamba....siap tanye..."macamana kenal?" aku jawap.."Husband saya keje Proton Datuk Seri..mesti la kenal hehehe " Dia jawap " Owh ye ke?? Kirim salam kat dia ya.. " berkali2 plaks tu...aku pun cam segan2 gaks sebenarnya...tetibe semua org tengok aku hahahaha...
Pic 2,3 & 4: Ade pameran motorsikal berkuasa tinggi... kewl gaks la..memang btol la kate kawan aku..kalau aku sure tak leh bawak..berat katenye......ini kalau hempap aku konfom terus tak bangun dah neh...
Pic 1,2 &3 : Masa ni UPIN IPIN in the house kot..semua org berkerumun je..tak kosa plaks aku nak pegi...saja pusing2 booth je...
Pic 4: Ni la chalk board Lin Nisa...byk program die...sangat best and informative...
Ok la ... nanti kite sambung lagi ..

No comments: