Sunday, January 20, 2013

:: Al Humaira Boutique::

As salam semua... pernah dengar Al Humaira Contemporary  kan? Yeap!! exactly...the famous online hijab store ... to be honest aku suka shawl dia....choice tak banyak sgt...tp the quality i can tell la...u can feel the difference.Material agak berbeza dengan brand lain...cemana aku tau?? sebab aku pun bukannye setiap masa nak bli kat kedai yg femes2 ni....aku pernah survey dekat Radiusite dan kedai2 lain sekitarnya .. takkan dapat material cam ni kot... Eh macam free marketing untuk Al Humaira pulak....hihi...tapi takpe la..orang kata "kalau bagus bagitau orang...kalau tak bagus bagitau kami..." tak gitu pihak Al Humaira?? hehehe kunjungan aku kali ni..eh mcm dah banyak kali la sangat?? hehe.. dapatlah aku bli innner yg aku asik tak dapat beli kat dlm website..manjang dah sold out je...eh tapikan aku rasa lagi puas hati kalau datang sini kot..sebab bleh try and baru tau yg sesuai ke tak ...kalau tak sesuai tayah la  beli kan?? hehehe...eh mereka bukan je jual Shawl..diorg jual jugak cardigan with their own style (with chiffon material), baju dan bermacam jenis  tudung.... cantik2 jugak...make sure korang datang time gaji ek! ;)
Agak stress gaks bila aku tengah pilih2 ade org yg baru datang dok tanya aku mcm aku keje situ pulak...siap ade yg tanye brapa percent discount...ade tak lagi pilihan tudung2 lain...haih..mana la aku tau maaaaaaaaa aku slumber je ckp "saya pun customer jugak" hihi
Yang 3 org ni memang la boring tunggu aku..ye ah sibuk nak try bagai kan ....Not their place katenye....hihihi nasib la kan... :D so sila layankan model kecik tak berbayar kat atas ni... ;)

No comments: