Thursday, January 10, 2013

:: SIC as VVIP R3 ::

Chak!! rajin la konon ko nak update blog segala kan walopon ceta dah basi hahaha... tapi ade aku kesah?? hehehe event kat bawah ni masa aku pegi SIC atas jemputan pihak R3 Division. So as ketua darjah aku ngan ann memilih pemenang bertuah yg kat dlm gamba ni utk join kiteorg... hahaha maklumlah limited to 5 cars je...syok wooo... dapa tour SIC...mkn2.. jumpe racers R3....Nama kalau aku sendiri nak dtg SIC ni mmg takde nye lah aku nak naik sampai ke media room sana...tapi tru event ni dapatlah dok kat paddock....jumpa Shafiq, James, Tengku Djan...tak lupa kawan2 yg satu tempat keje ngan Ann yg keje dorang part time kat pit ni ha......ok la .. layanzzzz k...
Pit stop before Mie from R3 ambik kiteorg...
Ha..dia mai dahhh... mari2 ... sila ambil maklum yg Ann tukang ambik gamba..so gamba dia mungkin sedikit berkurangan....
Sampai dah..tak sabawnya....
Tunggu makanan dihidangkan...huhuhu
Suka ler tew dapat mkn free kan hehehehhe
With Shafiq... that day dialah pemenangnya.... Congrats....
Musti kena ada cenderawasih...eh cenderamata....
Ok sesiap nak p jenjalan dalam pit
Best!!!
 Cak!! Eh skek je gamba rupenyer...ok la... sampai ketemu lagi ibuk2..bapak2 sekalian...

No comments: